Täällä ei siis tota mäkkäriä oo iha joka kulmassa. Täällä on siis vain yksi ja sekin on jossain hevonkuusessa johon ei ees paikallislinkillä pääse kunnolla. Noh tänään ku oli ruhtinaallinen vapaapäivä niin ajateltiin sompailla ittemme sinne syömään :D Onpahan ees jotain luksusta tähän elämään!

Tännekin on toi syksy sitten saapunut. Sadetta piisaa ja vuorilla on niin kosteeta että aamulla ku herää niin on ihan märkä. Onneks (ainakin Tuomon mielestä) tulee myös kauniit värit ja ruska. Se on jo pitemmän ainaa haaveillu näistä ruskeista ja punaisista puista. Nyt o sitten kamera ja jalustin ahkerassa käytössä (tosin tänään se kuvaili vaan mua ja meitä). Noh ainakin silläkin on hommaa sillä aikaa ku oon koulussa. Mulla onkin kahen viiikon päästä intensiivi ja päivät venyy ihan kivasti sellasiks 10h päiviks. Siinä on varmaam ihan kiva sitte itekseen sompailla täällä kuvailemassa ja tietokoneen kanssa ähertämässä.

Niin ja siis mulla on menny hermot tohon mun kameran akkuun (pattereihin) ja ne ei oikeen enää jaksa kestää kauaa niin oon sitten siirtäny ton kuvavastuun Tuomolle. Elikkäs toomo.1g.fi osotteesta saa niitä kuvia aina heti ku se jaksaa niitä päivitellä. En sitten yhtään tiiä mikä viive siinä on :D

Mutta me lähetään tonne mäkkiin päin kokeileen jospa sais vaikka vähän safkaa sieltä :D

morjens