Elikkäs paljon on kerenny tapahtua parissa päivässä. Perjantaina oli siis pubcrawl ja tuli kierreltyä kaikissa paikallisissa baareissa juomassa shotteja. Aika paskoja kilpailuja oli mutta onneks meille sattu yks meksikolainen poika Gerarldo joka oli tosi mahtava ja piti ryhmähenkee yllä koko illan :D Se siis tanssi JOKA paikassa missä soi musiikki ja kaikkia biisejä ja siis portailla, lattialla, penkin kanssa, pylväällä :d ihan mahtava tyyppi! Ei sitten voitettu mut ainakin meillä oli parhain meininki siellä!
Lauantaina sitten Tuomon kaa molemmat pienessä krapulassa haluttii kauheeta mättöö ja täällähän on yks mäkki jossain hevon perseessä. Oltiin jo menossa bussilla sinne mut tietenkään bussit ei kule mitenkään hyvin lauantaina (täällä ilmeisesti pidetään myös la pyhää) joten piti mennä sit messeparkkiin missä ei tietenkää ollu mitään epäterveellistä syötävää! Piti mennä sitten sellaseen kalapaikkaan missä kaikki on tehty kalasta ja saatiin kalaleivät :d Tosi hyviä ne oli mutta kyllä sitä tekis mieli ihan kunnon mäkkiä tai hesee! ELi jos tuutte kylään niin tuokaa mukananne :D
Tänään lähettiin aamulla kymmeneltä vaeltamaan tonne Bergenwalziin tai johonkin sellaseen ja se oli aika lälly verrattuna siihen että kävellään joka päivä kotiin tota pystysuoraa mäkee. Siellä sit hengailtiin jonkun aikaa ja tultii takas jonkin (Lech) pikku turistirysän kautta missä oli kyllä tosi kaunista. Täytyy varmaan tehä pikkunen reissu sinnekin jokupäivä vaan kuvaileen ja hengaileen. Tosin kallishan se paikka oli, pizzasta olis saanu maksaa 18€!
Huomenna on vapaapäivä ja sit tiistaina pari tuntia jotain labran esittelyä ja sitten olis loppuviikko vapaata. Lähetään varmaan Wienissä käymään sit pariks yöks ku vielä on sitä rahaa ja aikaa. Olis kiva saaha iso porukka mukaan mut joillakin taitaa olla jo koulua niin paljon ettei ne pääse :( Ja Annalle terveisiä että teidän on kyl pakko tulla käymään, tiiän että tykkäätte tosi paljon paikasta. Mutta tulkaa ennen marraskuuta ku Europe Park menee sit kiiinni! :D
Kommentit